כתב אישום נגד אלבינה ממייב (29) בעלת מכון לטיפולים אסתטיים “אלבינה מדמואזל דה פאריז” באשקלון על התחזות כרופאה ת”פ 62021-12-19

Spread the love

אלבינה ממייב, ילידת 27.2.1980, התחזתה לרופאה וחטפה כתב אישום. ממייב פרסמה את עצמה בעמודי הפייסבוק כרופאה לטיפולי עור, והציעה לבצע טיפולי הזרקת בוטוקס, חומצה היאולרונית, טיפולי פלזמה הכוללים שאיבת דם מהווריד והפרדתו באמצעות צנטירפוגה, והזרקת הפלזמה בגופן של הלקוחות, פעולות רפואיות.

בתאריך 10.7.17 הגיעה למכון של אלבינה רוקחת ממשרד הבריאות בשם אלינה פופרנו, כשהיא מתחזה ללקוחה המתעניינת בטיפול. ממייב טענה שהיא רופאת עור פלסטיקאית, והציעה לרוקחת המתחזה טיפולים, ולכן ממייב הואשמה בהתחזות כרופא ושימוש בתואר רפואי.

למה הרוקחת לא הואשמה אף היא בהתחזות, שכן היא הציגה מצג שווא לממייב, שהיא מגיעה כלקוחה, והרי הכלל במשפט הישראלי הוא “בפני עיוור לא תציב מכשול”. למה לרוקחת מותר לשקר ולממייב אסור?

באישום השני מסופר שהגב’ וילנה טלקושין הגיעה למכון של ממייב ושילמה 12,000 ש”ח על הזרקות. כתוצאה מהטיפול נגרמו לוילנה שטפי דם בפנים, ולכן היא דרשה את הכסף בחזרה, משהבינה שממייב אינה רופאה, וגם הגישה תלונה במשטרה. על כך הואשמה ממייב בקבלת דבר במרמה, איומים, תקיפה הגורמת חבלה של ממש (בגין הטיפולים שביצעה), התחזות כרופאה ושימוש בתואר רפואי.

באישום שלישי חוזר הסיפור כלפי לקוחה אחרת בשם אדל בלינקי, שאף היא שילמה 7,000 ש”ח והרגישה ברע לאחר הטיפול. כאן כבר מואשמת ממייב בתקיפה סתם. למה לא תקיפה הגורמת לחבלה של ממש? מאחר ולא נגרמו ללקוחה שטפי דם.

אישום רביעי מתאר הגעת שוטרים ונציגי אגף האכיפה והפיקוח של משרד הבריאות למכון של ממייב עם צו חיפוש. ממייב ביקשה לגשת לשירותים, וכשעלתה לקומה שנייה הסתירה חומרים אסורים בתוך חלל מערכת מיזוג האוויר מעל התקרה, כדי למנוע תפיסתם בחיפוש, להכשיל את חקירת המשטרה ולהעלים ראיות. על כך הואשמה ממייב בשיבוש מהלכי משפט.

אלו כל האישומים נגד הקוסמטיקאית הצעירה, שיכלה לעשות כסף בלי כל הטררם בפרסומים מנקרי עיניים, או שיכלה להביא רופא אמיתי שיבצע את הטיפולים במקומה.

הפרקליטות לא יכולה להרשיע את אלבינה בתקיפה, שכן היא החתימה את הלקוחות על טופס הסכמה לטיפול. מקסימום ניתן להרשיע אותה על התחזות. אלבינה לא נעצרה בגין אישומים אלו.  תיק זה ייסגר בעבודות שירות או אזהרה לאחר תיקון כתב אישום.

כתב-אישום-תפ-62021-12-19-מדינת-ישראל-נגד-אלבינה-ממייב-התחזות-לרופאה

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות