שוטרים משטרת פתח-תקוה ירו באקדח טייזר בחסרת ישע השרועה על הרצפה לאחר שעו”סית ביקשה לאשפזה

Spread the love

[youtube=http://youtu.be/2DJ2l_aDF0Q]

“קומי, תקומי או שאני יורה”.

מבעד לתריס שבור השכנים נדהמו לראות את השוטרים יורים שוב ושוב באקדח הטייזר בשכנתם.

“אני סופר עד שלוש, אם לא אנחנו יורים, קומי”. יריה ארוכה בטייזר.

פתח תקוה לפני שבוע, גורמי רווחה מגיעים לדירה לשם אשפוזה של הדיירת. על פי המידע שהגיע לידי חדשות 10, לאחר שהיא לא משתפת פעולה הם מזעיקים את המשטרה כנהוג במקרים כאלה, ואז הצרחות גוברות. אף שהדיירת שרועה על הרצפה, השוטרים לא מהססים לירות בה באקדח טייזר, גם שהיא צועקת שאינה יכולה לקום.

זה קרה לפני שבוע, כשגורמי רווחה הגיעו לביתה של האישה בשביל לאשפזה. על פי המידע שהגיע לחדשות 10, לאחר שלא שיתפה פעולה הם הזעיקו את המשטרה, כנהוג במקרים כאלה, אבל אז הצרחות גברו. השוטרים לא היססו לירות בדיירת באקדח הטייזר למרות שהיא הייתה שרועה על הרצפה ולדרוש שתקום למרות שהיא בוכה וצועקת שאינה יכולה.

“התחלתי לשמוע צעקות, משטרות, בלגן ואמבולנסים”, אמר א’, עד למקרה הקשה. “לא הבנתי מה קורה ורק ראיתי את מה שקרה ונבהלתי מאוד, זה היה מזעזע. אני רואה ילד קטן מצלם פה מהחלון, לקחתי לו את הטלפון ורצתי כדי שלא יקחו לו את הטלפון. השוטר רדף אחריי ואמר לי ‘תביא לי את הטלפון לפני שנהרוג אותך’. אמר.

עו”ד אלון וולקוביצקי אמר בנושא כי:

“השימוש באקדח הטייזר נכון רק למצבים בהם מרגיש השוטר איום ממשי על חייו, לבטח לא כשאישה שרועה על הרצפה חסרת ישע, זועקת שיעזרו לה לקום. היא פשוט עברה עינוי. זאת התנהגות מצמררת ונפסדת”.

רק לפני שלושה חודשים, בעקבות שימוש בלתי הולם באותו אקדח, הורה המפכ”ל יוחנן דנינו על הקפאה זמנית בשימוש בו, מאז גם חודדו הנהלים, אבל הסרטון הזה מראה אחרת. ממחוז מרכז נמסר כי “בשל צנעת הפרט אנו מנועים מלפרט את מלוא האירוע. הסרטונים התקבלו והעניין ייבדק”.

Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות