10 חודשי מאסר לשוטר ניקיטה קורילוב (31 נשוי) משטרת תל אביב על שקיים יחסי מין עם נחקרות קורבנות סחר נשים בזנות ת”פ 49781-05-19

Spread the love

השוטר ניקיטה קורילוב קיבל 10 חודשי מאסר בפועל, בגין קיום יחסי מין עם נחקרות, קורבנות סחר בנשים לעסקי הזנות. הנשים שהיו עצורות בפרשה, טענו כי החוקר שכב איתן בניגוד לרצונן, תוך ניצול תפקידו ומעמדו.

קורילוב הורשע במסגרת הסדר טיעון ב-4 עבירות של הפרת אמונים ו-2 עבירות של השמדת ראיות, למרות שהוא קיים יחסי מין עם כל הנחקרות בפרשה של סחר בנשים לזנות.

השוטר חוקר ניקיטה קורילוב שירת במח’ המוסר בימ”ר ת”א משטרת ישראל, כשבמסגרת פרשיית מעצר מרובת אנשים, נעצרו נשים בטענה להלבנת הון ועיסוק בזנות, סרסרות, גרימה לעזיבת המדינה לשם זנות או עבדות ועוד. קורילוב גבה גם עדויות מנפגעות עבירה ומעדות בתיקים אלו וביצע פעולות חקירה בנוגע לנשים. הנשים שהועסקו בזנות הוכרו כקורבנות לסחר בבני אדם, והן הועברו על ידי המשטרה למקלט לנשים מוכות. הנשים אינן דוברות עברית ואין להן אשרת שהייה בישראל, אך משטרת ישראל הסדירה שהייתן בארץ עם רשות ההגירה, כפוף לכך שהנשים ישהו במקלט לנשים מוכות כל התקופה.

במסגרת הקשר בין המשטרה לנשים ולאחראים על מקלט לנשים מוכות, משטרת ישראל נתנה סיוע כספי לנשים ברכישת ביגוד, הנעלה וטיפולים רפואיים שהמקלט לא היה יכול לספק. לצורך קבלת הסיוע, הנשים פנו למשטרה לחוקר ניקיטה קורילוב, המטפל בתיק שלהן, כשהוא דובר השפה הרוסית, לקבלת תקציב לשם קבלת השירות המבוקש. בנוסף, החוקר קורילוב היה החוקר המטפל ככתובת עבורן בכל דבר ועניין.

אישום 1 – הנשים ו.ד.בת 23 מאוקראינה ו- מ.ט. בת 27 ממולדובה, שתיהן קורבנות לסחר בבני אדם הגיעו לעסוק בזנות ונתפסו על ידי המשטרה והועברו למקלט לנשים מוכות במהלך שהותן במקלט הסתיימה אשרת השהייה שלהן, אך המשטרה הסדירה את שהייתן בישראל עם רשות ההגירה, כפוף לכך שישהו במקלט. קורילוב הגיע למקלט והיה בקשר רצוף עימן. ו.ד. אמרה לקורילוב שהיא מבקשת שאמא שלה תגיע לבקר אותה בארץ, וקורילוב אמר לה שיסייע לה. מ.ט שיתפה את קורילוב שהבת שלה נשארה במולדובה, וקורילוב ליווה את מ.ט. לרכוש פריטי לבוש ביחד עם שוטרת אחרת. מאוחר יותר קורילוב החל לשלוח לנשים הודעות באמצעות הוואצאפ, וביקש מהנשים למחוק את ההודעות וההתכתבויות שלו איתן. קורילוב ביקש מ- מ.ט לשלוח לו תמונות של עצמה והציע לה לצאת איתו לשתות בירה ויין אך היא השיבה שאינה שותה אלכוהול, והוא הביע רצונו לקיים איתה קשר מיני אולם היא הבהירה לו שאינה מעוניינת בכך.

ביום 8.2.18 בעוד התיק המשטרתי בעיצומו של חקירה, בה קורילוב נוטל חךק, הוא הציע למ.ט להצטרף אליו לטיול עם כלבו, ואסף את מ.ט מהמקלט באמצעות אופנועו והן נסעו לבית של קורילוב ברח’ ויצמן 70 גבעתיים, שם קיימו יחסי מין בהסכמה. לאחר מכן החזיר קורילוב את מ.ט. למקלט.

בהמשך פנתה ו.ד. אל קורילוב וביקשה ממנו מטען עבור הטלופון הנייד שלה. קורילוב התכתב איתה בוואצאפ והציע לה לשתות משקאות אלכוהוליים, אולם ו.ד. הודיעה לו שאינה שותה אלכוהול. קורילוב הנחה את ו.ד. להודיע לצוות המקלט כי היא יוצאת עם חברה, וביקש ממנה שתשלח לו תמונות עירום שלה, והציע שאף הוא ישלח לה תמונות עירום שלו. השניים שלחו זה לזה תמונות עירום בהסכמה. בהמשך הערב בשעה 22:00 הגיע קורילוב עם האופנוע שלו למקלט ואסף את ו.ד. מהמקלט לביתו, שם סיפק ל- ו.ד. שתיה אלכוהול והשניים צרכו יחדיו אלכוהול ובהמשך קיימו יחסי מין. סמוך לשעה 03:00 החזיר קורילוב את ו.ד. למקלט. בהמשך הלילה שאל אותה בווצאפ על העדפותיה המיניות, והציע ל- ו.ד. למצוא בחורה נוספת, כדי שיקיימו יחסי מין קבוצתיים.

וכך הלאה בשאר האישומים.

גזר-דין-תפ-49781-05-19-מדינת-ישראל-נגד-ניקיטה-קורילוב

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות