עונש קל ביותר לסוהר שב”ס מאיר מרו צגאי (58) כלא שקמה אשקלון על עבירת אינוס וביצוע מעשה סדום בעצור לוקה בנפשו תפ”ח 32966-12-17

Spread the love

סוהר שב”ס מאיר מרו צגאי, אנס עצור (31) ששהה בתא השגחה, כלא שקמה אשקלון, אגף 7, כשהוא מבצע בו מעשה סדום, ובנוסף לכך אזק את ידי העצור שניסה להתנגד לתקיפה המינית שחווה מהסוהר. נשיאת ביהמ”ש המחוזי רויטל יפה-כ”ץ, הטילה נגד האנס 12 שנות מאסר. מדובר בשערורייה מעין כמוה. היכן המילים היפות של פגיעה בשלטון החוק מצד שומרי החוק? איזונים והלימה למעשה הנפשע שביצע האנס? כל המילים שהשופטים נוהגים להשתמש בהם כלפי אזרחים מן השורה, נעלמים כשמדובר בעובדי ציבור.

מדובר בעונש קל ביותר שלא משקף את חומרת העבירה הקשה מנשוא. ראו לצורך הדוגמא, דניאל אמבש, אזרח פרטי, נידון ל-26 שנות מאסר, בחשד שלא הוכח מעולם, של אינוס נשותיו, שמכחישות שביצע בהן מעשי אינוס, והן עומדות על חפותו. במקרה דנן, מדובר בסוהר אנס, שדנ”א שלו נמצא בתוך גופו של העצור הלוקה בנפשו, שעבר פגיעה מינית חמורה ביותר, במקום שהיה אמור להשגיח עליו: תא השגחה.

גזר הדין המחריד מתאר את העובדות בצורה יבשה:

תמצית הפרשה בכך, שביום 01.12.17 , שהיה יום שישי בשבוע, החל הנאשם מאיר צגאי את משמרתו בשעות הערב באגף. באותה עת שטף מ.א, עצור באגף (הוא המתלונן) כלים במקלחת שבמסדרון האגף, כשהוא לבוש בתחתונים, וכשסיים, הורה לו הנאשם לנקות גם את קירות המקלחת.

המתלונן עשה כן, ולאחר מכן פשט את בגדיו והתקלח, בעוד הנאשם ממתין לו מחוץ למקלחת, כשהוא מחזיק בבגדים נקיים עבור המתלונן, ומביט בו דרך הצוהר שבדלת תא המקלחת.

כשהמתלונן סיים להתקלח, אמר לו הנאשם מאיר צגאי, ללכת ערום לתאו, והמתלונן עשה כן, כשהנאשם הסוהר מאיר צגאי מלווה אותו. כשהגיעו לתא, מסר הנאשם למתלונן את הבגדים; הסתכל עליו כשהתלבש; ועזב
את התא כדי לחזור עם חולצה שתתאים לגודלו. סמוך לאחר מכן, ולאחר שהחובש סיים לחלק לעצורי האגף את התרופות שלהם, כולל הטיפול התרופתי של המתלונן, שבתאריך 28.11.17 החל לקבל תרופה בשם Seroquel 25 מ”ג, במינון של 2 טבליות ליממה, בשעות הערב, וזאת, כמצוין בתיק הרפואי של המתלונן, “באופן זמני, טיפול סימפטומתי להפרעות שינה הקשורות לשימוש בסמי רחוב”, נכנס הנאשם הסוהר מאיר צגאי, שוב לתאו של המתלונן; הכניס אצבע לפיו; ואמר לו, שהוא צריך “לזיין” אותו.

המתלונן ביקש מהנאשם שיעזוב אותו, אבל אז הוציא הנאשם את האצבע
מפיו של המתלונן; אחז במותניו וסובב אותו, כך שעמד מאחוריו. הנאשם הסוהר מאיר צגאי משך את מכנסיו ותחתוניו של המתלונן למטה; חשף את פלג גופו התחתון; וכופף את המתלונן לעבר דלת התא.

המתלונן נאבק להשתחרר מאחיזת הנאשם, אחז בסורגי הדלת והתרומם, אולם המתלונן היה מוחלש עקב הטיפול התרופתי שקיבל, והנאשם אחז בו שוב, וכופף את פלג גופו העליון למטה, כשהמתלונן ממשיך לעמוד ומבקש מהנאשם שיעזוב אותו. אז מרח הנאשם רוק מפיו באמצעות ידו על ישבנו של המתלונן, באזור פי הטבעת, ואמר למתלונן שלא ידאג ושיש לו איבר מין קטן, ושייתן לו “להכניס רק את הקצה” או משהו בדומה, תוך שהוא מצמיד את איבר מינו לישבנו של
המתלונן, בניסיון להחדיר את איבר המין לפי הטבעת. המתלונן התגונן והזיז את גופו, ובכך מנע מהנאשם להחדיר את איבר מינו לפי הטבעת שלו, בעוד הנאשם מניע את אגנו ומחכך את איבר מינו בישבנו ובפי הטבעת של המתלונן, עד שהגיע לסיפוק מיני ושפך את זרעו בין היתר על תחתוניו ונעלו של המתלונן שהיו על הרצפה. בשלב זה, רכס הנאשם את מכנסיו; יצא מהתא – שם הותיר את הנאשם; זרק לעברו מגבת והורה לו להתנגב בה.”

זה חלק קטן מגזר הדין המחליא של הסוהר מאיר מרו צגאי. חלאת המין האנושי קיבל עונש קל ביותר, של 12 שנות מאסר ופיצוי למתלונן בסך 150 אלף ש”ח.

32966-12-17גזר-דין-לסוהר-מאיר-מרו-צגאי-שנת-מאסר

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות