שחרור מוקדם לנוחי דנקנר יתנדב באגודת “עזרה למרפא” פעם בשבוע וש”ר 32869-01-20

Spread the love

ביום 13.1.2020 חתם נשיא המדינה על קיצור עונשו של נוחי דנקנר, כך שהוא יעמוד על 31 חודשי מאסר ו-7 ימים, כדי שהוא יוכל להשתחרר בשחרור  מוקדם על ידי ועדת השחרורים של שב”ס.

נוחי הורשע ביום 5.12.16 ע”י ביהמ”ש המחוזי בעבירות תרמית ניירות ערך, ונגזר עליו 24 חודשי מאסר. דנקנר ערער על חומרת עונשו לעליון והמדינה ערערה על קלות עונשו. השופט ניל הנדל קיבל את ערעור המדינה, והחמיר בעונשו של דנקנר ל-36 חודשי מאסר.

ועדת השחרורים של שב”ס החליטה לשחרר את דנקנר, לאור תרומתו לחברה, עברו הנקי, והתקופה הקשה שעבר כשנפתח נגדו תיק חקירה כוזב במהלך המאסר והוא הועבר מכלא מעשיהו לכלא ניצן, וחופשותיו הופסקו. בסופו של דבר הוחלט לסגור את תיק החקירה ולהיענות לשחרור מוקדם של דנקנר.

דנקנר ישוחרר ויהפוך לאסיר ברישיון עד לתום התקופה שהיה אמור לשהות בכלא 8.5.2021, כך שהוא יתייצב פעם בשבועיים בתחנת המשטרה, יתנדב באגודת “עזרה למרפא”, פעם בשבוע, וישהה במעצר בית בביתו בכל יום משעה 22:00 עד 06:00 בבוקר.

32869-01-20

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות