תאוות הבצע של עו”ד אליהוד יערי עלתה לו 65 אלף ש”ח הוצאות כשהשופט עדי הדר דחה תביעתו לקבלת שכ”ט של מיליון מאתיים ש”ח וקבע: “עושה שימוש לרעה בהליכי משפט” ת”א 25692-01-14

Spread the love

מי ירצה לשכור את שירותיו של עו”ד אליהוד יערי, שתובע את הלקוחות שלו, על ימין ועל שמאל, בלא שהם חייבים לו דבר, כשהוא עושה שימוש לרעה בהליכי משפט, מעקל את חשבונות הבנק של הלקוחות שלו שלא חייבים לו מאומה, גורם נזקים ללקוחותיו, ולקינוח מטעה את רשמת ההוצל”פ, ומשקר בבית המשפט, וגרר במשך 6 שנים את לקוחותיו בדיונים עקרים בבית המשפט.

זה עו”ד שצריך לשלול ממנו את רישיון עריכת הדין שלו, מאחר ובית המשפט קבע כי “לא אמר אמת לביהמ”ש כאשר העיד שלא מזהה את קולו”, זאת כשנתפס בקלקלתו כשהוקלט בעת שניסה לפגוע בשותפיו כדי לקדם עניינו הפרטי.

הציבור נדרש להיזהר מעורך דין אליהוד יערי ולא לשכור שירותיו, מאחר והוא מתעלל בלקוחות שלו ורואה רק את הכסף לנגד עיניו. קיראו פסק הדין של השופט עדי הדר, המדבר בעד עצמו, כשהטיל נגד עו”ד יערי הוצאות שכר טרחה נמוכות להפליא. היה צריך להשית על החזירות שלו הוצאות בסך התביעה שהגיש מיליון מאתיים ש”ח ונדחתה על הסף.

יערי חוייב לשלם לנתבעים 1 עד 5 שכר טרחה בשסך 30 אלף ש”ח ולשלם את הסכום שהנתבעים שילמו למומחה מטעם ביהמ”ש. עוד חוייב לשלם שכר טרחה לנתבעים 6 – 7 בסך 35 אלף ש”ח ושכר העד יאיר בסך 300 ש”ח וכן הוצאות המומחה מטעם ביהמ”ש. לא ברור מדוע השופט קבע הוצאות כל כך נמוכות לקצין בית המשפט, לאחר שפסק נגדו שלא אמר אמת בביהמ”ש והטעה את רשמת ההוצל”פ. ההוצאות שנקבעו נגד עו”ד יערי לא משקפות את הנזק הבלתי נתפס שגרם לנתבעים בתביעתו המופרכת.

25692-01-14

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות