בועז בשארי גרר כלב עם רכבו וגרם לפציעות ברגליו ביהמ”ש גזר עליו 3 חודשי מאסר על תנאי וקנס 6000 ש”ח ת”פ 32247-03-18

Spread the love

בחודש מרץ 2018, שעת צהריים במושב רווחה, בועז בשארי המתגורר במושב, לקח את כלבו של שכנו, קשר אותו עם רצועה לרכב הטויוטה שלו ונסע כך לאורך 700 מטרים, “כאשר הכלב נגרר מאחור על האספלט החם. כתוצאה מגרירת הכלב מאחורי רכב נוסע, נגרם לכלב שפשוף בארבעת כפות הרגליים וברך ימין, אובדן הכריות המרכזיות בשל חיכוך של כפות הרגליים עם הכביש כאשר הכלב אינו יכול להתנגד”, כך נכתב בגזר הדין. בשארי עצר בכניסה לבית שהוא חשב שזה ביתו של בעל הכלב, שחרר אותו והותיר אותו שם כשהוא פצוע. הכלב סבל מכאב פיזי ונפשי ונזקק לטיפול רפואי נגד כאב בשל הפציעות שנגרמו לו לרגליו.

המקרה המחריד הזה של ההתעללות בבעל חיים חסר ישע תועד במצלמת אבטחה ואז, לפני כשנתיים עורר הסרטון סערה והמראה של הכלב הנגרר הצליח להוציא משלוותו כל אדם שצפה.

לאחר המקרה נעצר בשארי ונחקר על ידי המשטרה, ולבסוף הוגש נגדו כתב אישום בביהמ”ש שלום אשקלון, בעבירה של התעללות והתאכזרות בבעל חיים.

גזר-דין-בועז-בשארי

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות