75 אלף ש”ח פיצויים לגבר שזוגתו מעגנת אותו ומסרבת ליתן לו גט וצא”פ על שמה של המעגנת תלה”מ 21965-10-17

Spread the love

גבר שזוגתו מסרבת לתת לו גט תבע אותה בעילה של סרבנות גט בסך 500 אלף ש”ח. התביעה הסתיימה לאחר 3 שנים בפיצוי זעום של 75 אלף ש”ח ו-15 אלף ש”ח הוצאות שכר טרחת עו”ד.

למה בית המשפט לא מגלה לנו את שמה של האישה המעגנת, ולמה לא הוצא צו המתיר לבצע שיימינג למעגנת, בדיוק כמו שנעשה לעודד גז? אם כבר שוויון, אז עד הסוף.

ראו:  אשתו נישאה, אך ביה”ד קבע: סרבן הגט עודד גז יועמד לדין פלילי

כנגד עודד גז שעיגן את אשתו, יצאו פוסטים ברשתות החברתיות ובו החלטת בית הדין הרבני להרחיקו מן הציבור בשל סירובו העיקש לתת לאשתו גט. הפוסט פרסם את החלטת בית הדין הרבני לנדותו, ובאמצעות ‘הרחקות רבנו תם’ הפך לשיימינג והחל קמפיין ציבורי נרחב נגד גז. בעקבות הפרסום הודח ד”ר גז מתפקידו כמרצה לפיזיקה באוניברסיטה ואף נודה מקהילתו ברעננה.

בפסק הדין של השופטת שירה חני, כלפי אישה מעגנת, היא מציינת כי ביום 16/3/15 ניתן פסק דין של בית הדין הרבני, המחייב את הצדדים להתגרש זה מזו, וערעור האישה לבית הדין הרבני הגדול נדחה.

הגבר טען כי האישה סירבה לקיים איתו יחסי אישות, השפילה אותו ורמסה את כבודו, תוך שהיא מגישה תלונות שווא נגדו ומאיימת עליו ברצח.

השופטת חני כתבה כי עד היום מסרבת הנתבעת לקבל את גיטה. הצדדים פרודים פיזית מזה כ-7 שנים, ולתובע יש בת זוג אחרת מזה כ-4 שנים.

סופו של דבר השופטת מצאה לקבוע פיצוי חד פעמי בשיעור 75 אלף ש”ח כנגד האישה שישולם תוך 90 יום, ושכר טרחת עו”ד בסך 15 אלף ש”ח.

אם היה מדובר במקרה הפוך, השופטת הייתה מחייבת את הגבר במלוא סכום התביעה, מפרסמת את שמו בראש חוצות, ומכניסה לו הוצאות באבי-אביו, ואם אפשר היה גם מסרסת אותו.

מדוע סרבנית הגט לא נמצאת מאחורי סורג ובריח?
מדוע סרבנית הגט לא נמצאת מאחורי סורג ובריח?

21965-10-17 אישה סרבנית גט תשלם 75 אלף שח

Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות