עו”סיות יעל לוין ונועה פלסטר לשכת רווחה רמת אשכול הגישו תלונה במשטרה נגד קטינה בת 16 על הימלטות ממוסד מסילה בכוונה לחבל בעתידה ושיקומה

Spread the love

לפנינו ההוכחה לכך, כי משרד הרווחה, לא רק שלא מסייע לקטינות במוסדות הזוועה, הוא גם מחבל בשיקום הקטינות. עו”ס נועה פלסטר ועו”ס יעל לוין, הגישו תלונה במשטרה נגד קטינה בת 16 שנמלטה על נפשה, לאחר שספגה אלימות קשה ממדריכים, נכלאה בצינוק מסילה, ללא שקיבלה מים כשהיא עומדת שעות על גבי שעות על דרגש ללא מזרון, וסוממה בסמים פסיכיאטריים, בלא שלילדה רקע פסיכיאטרי קודם לחטיפתה מביתה.

כל ילד שמוצא מביתו מסומם במוסדות הרווחה, כדי שלמוסדות הרווחה יהיה שקט תעשייתי, ולא יצטרכו להתמודד עם אי הסכמת הילדים להיות מורחקים מביתם.

העובדות הסוציאליות משתמשות בשופטת הנוער אביטל מולד, שבמקצועה הינה עו”סית בעצמה עם גלימת שופטת, והמושג “טובת הילד” לא קיים אצלה. ראו בהודעת העוס”יות לבית המשפט, כיצד הן מבקשות מבית המשפט הורות לאבא למסור את כתובתו, כדי שיוכלו להחזיר את הקטינה הנמלטת למוסד ההתעללות, ממנו ברחה.

שתי העו”סיות מסיתות את מערכת המשפט נגד אביה של הקטינה, לא מסבירות לבית המשפט, מדוע הקטינה נמלטת שוב ושוב ממוסדות הרווחה, וכל מה שמעניין אותן זה למלא את המיטה הפנויה שנותרה במוסד מסילה. במקום להניח לקטינה לשקם את עצמה אצל אביה, העו”סיות מטרפדות כל ניסיון של שיקום בקהילה ודורשות להשיב את הילדה לכלא מסילה, בלי שהקטינה עברה עבירה כלשהי.

העו”סיות הרסו והורסות את שיקומה של הקטינה, המבקשת להשתקם מזוועות המוסד, שם היא מוכה ומולעטת בסמים פסיכיאטריים, ומונעות מהילדה לחיות חיים של ילדה נורמלית, ללכת לחוף הים, לצאת לבלות עם חברות, ללכת לקניון, לשבת בפיצריה או לרקוד במועדון בו נמצאות ילדות בנות 16, להעלות סרטונים לטיק-טוק ועוד.

העו”סיות התנהגו כנשות זנונים, סדיסטיות ובנות בליעל, כשהגישו תלונות למשטרה נגד הקטינה, במטרה לחבל בעתידה של הילדה, לפתוח נגדה תיקים במשטרה על בריחה ממשמורת חוקית, כאילו מדובר באסירת שב”ס או גרוע מכך, אסירת חמ”ס, כשהילדה לא עשתה שום רע בחייה, ומעולם לא נפגעה בביתה, ועל ידי התלונות במשטרה מונעות העו”סיות את גיוסה של הקטינה לצה”ל בעתיד.

אין מדובר בעובדות ציבור, כי אם בסוהרות סוציאליות, נוכלות, תפוחים רקובים במערכת הרווחה ושופטת אטומה, שמקומן אינו בשירות הציבורי, אלא במרתפי הבידוד וההפרדה בבית סוהר נווה תרצה, בתנאים בו שוהות האסירות בימים אלו. הבא מבקש את סיוע הציבור לשחרור הקטינה ממוסד התופת בו היא שוהה בכפייה.

הקטינה בת ה-16, למודת סבל ומוסדות סעד, לאחר שרשויות הרווחה מסרבות להרפות מאביה, והוציאו אותה ואת אחיה ממשמורת האב לטובת איכלוס ומילוי מיטת ברזל בילדות שנחטפו מבתיהן.

ראו את מכתבה של הקטינה לבית המשפט, כתוב בשגיאות כתיב מרובות, לאור העובדה כי הילדה לא לומדת במוסדות הרווחה מזה 5 שנים, ולא רכשה השכלה כלשהי. כל רצונה וחלומה של הילדה, לחיות עם אביה ואחיה בביתה שלה, ולהיות כמו כל הילדות בנות גילה. הילדה מבקשת שיניחו לה לנפשה.

עדות האבא

צינוק במוסד מסילה, שם נכלאות הקטינות במשך שעות מרובות, ללא שיש מזרון או מזגן בחדר האטום, ללא מים, ובלי שאף אחד מתייחס לזעקות השבר של הילדות הכלואות
צינוק במוסד מסילה, שם נכלאות הקטינות במשך שעות מרובות, ללא שיש מזרון או מזגן בחדר האטום, ללא מים, ובלי שאף אחד מתייחס לזעקות השבר של הילדות הכלואות
Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות