השופט רון סולקין הרשיע פדופיל נשוי (40) על הטרדה מינית של סוכנת משטרתית שהתחזתה לקטינה בת 13 ת”פ 7161-09-17

Spread the love

השופט רון סולקין הרשיע פדופיל, על הטרדה מינית וניסיון לביצוע מעשה מגונה בקטינה מתחת לגיל 14, למרות שמדובר בסוכנת משטרתית שהתחזתה לקטינה והפילה בפח את הגבר. הסוכנת הציגה עצמה כבת 13 וחצי בכינוי “עדן המהממת”, והגבר הציג עצמו Big Daddy, או “אבא שרירי מחפש”, “אדם”, “תומר”.

בכתב ההגנה טען הפדופיל, כי מדובר בסוכנת מדיחה, והמעשים המתוארים בכתב האישום אינם מגלים עבירה. היות ובכניסה לאתר השיחוח היה צורך למלא פרטים ולא ניתן לכתוב גיל מתחת ל-18 שנים, הסוכנת כתבה גיל 86 או 90, כשהפדופיל הזדהה כבן 40. השופט קבע כי לאור תשובותיה של הסוכנת על השאלות שנשאלה מהפדופיל, עולה כי מדובר בקטינה.

תפ-7161-09-17-לא-נטענו-טענות-בנוגע-לקבילות-הודעותיו-של-הנאשם-במשטרה-ולכן-הורשע
Print Friendly, PDF & Email

אדם

כתב לענייני משפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות