עדויות קשות של ילדים “שסודרו” מחוץ לבית על ידי פקידת הסעד הארצית

Spread the love

השדרנית כרמלה מנשה, רשת ב’, מבטאת את כאבם של הילדים חסרי הישע שנאנסו, הוכו והושפלו על ידי מדריכים בפנימיות משרד הרווחה.

פברואר 2010 – חנה סלוצקי פקידת סעד ארצית לחוק הנוער טוענת כי ילדים שמוצאים מביתם ע”י פקידי הסעד לחוק הנוער “מסודרים” במסגרות השמה חוץ ביתית.

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=VKhYwoIn5Fs]

התוצאות בשטח מראות מציאות שונה לגמרי. הילדים חסרי אונים במקומות אלו ואין להם למי לפנות במצב של מצוקה. ילדים עוברים התעללות קשה, אונס, השפלות, אלימות ורשויות הרווחה שותקות.
רשויות הרווחה תופרות תיק לכל ילד ומשפחתו ומשתמשים בו להרוס את חיי הפרט והמשפחה באמצעות תיוגים, טיפולים בסמים פסיכיאטריים קשים, ודיכוי.
אמהות נורמטיביות, עובדות ומתפקדות, שיום אחד החליטה פקידת הסעד לקחת מהם את הילדים. יותר מ- 2000 ילדים הוציאו שרותי הרווחה מבתיהם שלא בהסכמת הוריהם במהלך שנה אחת.
במשך שנים הילדים שהוצאו ממשמורת הוריהם  נאנסו במוסדות הרווחה ואף אחד לא עשה דבר. היתה חקירת משטרה. המשטרה טייחה ולא חקרה את הפשעים. הסיפור הזה ראוי להחקר מחדש למרות שחלפו שנים. מדובר במקרה הזה סיפור על ילדה שנאנסה על ידי חוסים ומדריכים בפנימית משרד הרווחה.
הילדים היו קורבנות למדריכים אטומים שהתעללו בהם. ילדה אחת סיפרה שבמשך שנים היא ישנה עם השמיכה מעל הראש ולא ידעה מי יכנס לאנוס אותה: חוסה / מדריך או מנהל הפנימיה. ילדה בת 13 שנאנסה על ידי המדריך והרתה כתוצאה מכך. מנהלת הפנימיה האשימה את הילדה כי היא קיימה יחסי מין כשהיתה בביקור בביתה.
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=VLheyiOr5F4&feature=fvsr]
Print Friendly, PDF & Email

לורי שם טוב

עיתונאית הסוקרת רווחה, עוולות המבוצעות על ידי שופטים נגד אזרחים, וניצול לרעה של עובדות סוציאליות את תפקידן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

  Skip to content
אנו שמים דגש רב עבור התאמת אתר אינטרנט זה לתקן הנגישות הישראלי. באתר בוצעו התאמות נגישות לפי תקן 5568 ותקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), ניתן לגלוש בו באופן נגיש יותר דרך הדפדפנים כרום ופיירפוקסהננו עושים את מירב המאמצים על מנת לבצע התאמות נגישות באתר, ייתכן ובאתר זה ימצאו רכיבים ו/או עמודים אשר אינם עומדים בתקן הנדרש, במידה ונתקלת בכשל נגישות כלשהו נודה לך אם תדווח לנו על כך דרך עמוד יצירת הקשר. אנו נמשיך לעשות כל מאמץ על מנת לאפשר גלישה נגישה ונוחה באתר זה לכולם.
סטטוס תאימות